18 Ekim 2012

İçimde değişen bir şeyler var...

Hello dear fantastic followers,

Olmuyo... Bu bünye bir ayda birkaç yazıdan fazlasına erişemiyor. O yüzden bundan sonra "düzenli yazıcam" laflarıma inanmayın.

Ama blog dünyasından uzak değilim. Hatta bu aralar bayağa sağlam bloglar keşfettim. Çoğu da erkeklere özel moda blogları. Spesifik bir tarzım olmadığı eleştirisini aldıktan sonra hayatımda ilk defa moda bloglarına sardım ;) Takip ettiğim birkaç markanın ve birkaç blogger arkadaşın dışında moda konusunda çok uzman değildim ama içine girdikçe detaylar öyle bir büyüyor ki, ilgi ve merak beraberinde geliyor. Sağlam kombinasyonların ekran fotoğraflarını çekip kendime ufak çaplı bir sonbahar kreasyonu oluşturdum sayılır. 

Onun dışında, en son çalıştığım firmayla yollarımızı ayırmamızdan bu yana, bir hayli boş zamana sahibim. Ama bu boş zamanları, önceki yıllardaki gibi, enbesile bağlayıp sadece bilgisayar başında geçirmiyorum. Yoga yapıyorum (Bu cümleyi yazarken bir haftadır yapmadığım aklıma geliyor ve vicdan azabı duyuyorum), ingilizce okumalar yapıyorum, güzel yemekler yapıyorum, güzel diziler izliyorum, geziyorum ;) İstanbul'a çok yakıştığına inandığım şu havalarda gezmeyi çok seviyorum. 

Geçtiğimiz 3 haftada da güzel bir şey daha yaptım: Haftaiçi her gün Türkmax'ta yayınlanan Her Şey Tadında programına konuk katılımcı olarak katıldım. ;) Accayip keyif aldım. Set ortamına tanık olmak ayrı, masadaki muhabbet ayrı keyifliydi. Canlı yayında olmamıza rağmen bir yerden sonra o kadar rahatladım ki, "Geçen gün bu konuyu ben hangi arkadaşımla konuşmuştum yaa?" dediğim her şeyi, sonradan hatırlıyorum ki magazin masasında canlı yayında konuşmuşuz :P Sanırım bu katılımcılık, kariyer hayatımın başlarında olduğum şu dönemlerde ne istediğimi anlamama yardımcı oldu. Something happens inside of me...

Değişim dönemi geldiyse eğer, bloğumuzda da bu değişimi yaşatmak lazımdı değil mi? Gördüğünüz gibi bloguma yeni kıyafet giydirdim. Aslında 1 ay kadar sonra Escape from the Cage'in ikinci yaş gününde yeni tasarım yapmayı planlamıştım ama önceki tasarım son günlerde beni çok itti. Ortaya böyle bir şey çıktı...

Şimdilik bu kadar. 

Öperim ;)