23 Ekim 2012

Bunu Yapabiliriz Beyler!


Bugün benim ev erkekliği konusunda rüştümü ispatladığım gündür. Bugün benim 6,5 saat durmaksızın temizlik yaptığım, süpürgesinden paspasına, viledasından toz almasına kadar her bişeyi tek başına tamamladığım, yetmezmiş gibi üstüne iki posta çamaşır yıkayıp, (üstelik onları koyu ve açık renkler olarak ayırıp) ipe astığım, bulaşık makinasına rekor bulaşık sığdırdığım, en son da banyoya girip vücudumu da evin temizliğine uygun hale getirdiğim gündür.

Eğer vaktim olsaydı, Cafe Fernando'dan tarifini aldığım şu keki de yapmayı planlıyordum ama, vileda beklediğimden daha uzun sürdü.

Diyeceğim o ki beyler, yapamıyorum diyerek yan çizmeye gerek yok. Bu gibi bahanelerimiz yüzünden bekar olanlarımız miskin ilan edilirken, evli olanlarınız eşlerinden "başım ağrıyor" ambargosu yiyor. Zaman erkeğin gücünü gösterme zamanıdır. Haydi centılmıns, We can do it!

Bayan okuyuculara not: 24 Yaşındayım. Bekarım.