14 Mayıs 2012

Gossip - A Joyful Noise

Merhaba Millet.


Bu sendromlu pazartesi gününde, hem havanın kapalılığını hem de ofis ortamının ezici gücünü üzerinizden atmak için bahane arıyor ama bulamıyor musunuz?

Ben buldum. BEN BULDUM!

Sever misiniz, tanır mısınız bilmiyorum ama Gossip grubunun en azından Heavy cross parçasını dinlemişsinizdir. En durağan bünyelere enerjiyi enjekte eden başarılı şarkılara imza atmış bu grubun bir süredir yeni albümünü beklemekteydim.

Bugün sabah ofiste, bir radyo grubu temsilcisiyle aldığımız küçük bir toplantıda, konu bir ara dağılıp müzik zevklerimizden konuşmaya dönüştü.

Önerilen radyolardan birini açtım ve bir baktım ki, daha Türkiye'de yayınlanmayan yeni Gossip albümü, A Joyful Noise, sitenin Homepage'ine konmuş çalınıp duruyor.

Ard arda 4 defa dinledim. Dinledikçe keyiflendim. 

Hatta hemen favori şarkımı bulup Tumblr sayfama bile ekledim. Bu linkten ulaşabilirsiniz.

Heyecanla dinleyin. 

Esen kalın.