13 Mayıs 2012

Orjinal iPhone Cover...

Digital dünyada "elmaci" diye tabir edildigini öğrendigim, iphone ciktiktan sonra Apple gibi bir markanin varliğindan haberdar olmuş ve sirf artizlik olsun diye, hayvan gibi para bayılıp bütün apple ürünlerini almis bir kitle var bu ülkede. Bu insanlari, kucaklarindaki macbook pro'larla starbucks'ta msn'e girerken gorunce o cihazlara o kadar aciyorum ki, bu degersiz ellerde kiymet gormuyoruz kurtar bizi diye isyan ettiklerini duyuyorum resmen.

Bu yogun ilgi ve devasa vergi yuku nedeniyle, tonlarca para olan apple urunlerini, benim gibi anti-elmacilarsa kolay kolay alamiyor.

Fakat gectigimiz Mart ayinda katildigimiz Basel Fuari icin İsvicredeyken, firsati ganimet bilip apple store'a daldim ve kendime en siyahindan bir iphone 4s kaptim. Hem de ne kadara soyliyim mi sayin elmacilar.. 690 chf'ye, yani 1360 tl'ye. Nasil? Acidi demi?

Ama velakin, fuar zamani galanti giyindigimizden bir deri kilif aldim ki, aylardir yapisti kaldi telefonuma, bole tarzima uymayan cibilliyetsiz bir goruntu verdi.

Ben de internet uzerinden bi cover satin alayim derken, super bir site kesfettim. http://telefonkilifim.com/ sitesinde goreceginiz gibi, kendi iPhone Cover'inizi kendiniz tasarlayip, hazirlatabiliyorsunuz. Bebde Gnarls Barkley'nin sevdigim bir albumu olan St. Elsewhere'in kapagini kendime cover yaptim. Fiyat biraz fahiş cikti ama o kadar ugrasinca da iptal etmeye icim elvermedi.

4 gun sonra ofis odama bir kargo geldi ki ne goreyim. Cok da guzel olmus, pek de iyi guzel olmus. Aldim taktim hemen telefonuma. O da hemen cehre degistirdi. İyi ki Chanel, Burberry temali cover kullanan biinin eline dusmedim de senin eline dustum diye sevindi. Sonra da oturduk, beraber size bubuaziyi yazdik. Elmacilara inat olsun diye...