30 Kasım 2012

Gaz Mevsimi (ve Blog Ödülleri)

Şu an full gaz modundayım millet! Böyle çok helecanlı, dehşet atraksiyonlu, çok çılgınlı projeler dönüyor kafamda.

Neye dair?

Blog'uma dair.

Neden?

Çünküdür, ben dün blog dünyası için çok önemli bir partiye ve öncesinde de çok renkli bir atölyeye katıldım. Evet siz bunun ne olduğunu biliyorsunuz? Bumerang'ın bu yıl 2. si düzenlenen Blog Ödülleri Töreni. Belli başlıklar altında Türkiye'nin en iyi bloglarını seçen Bumerang, biz içerik karmaşası yaşayanlar için de güzel bir "İyi İçerik Atölyesi" düzenlemişti. Bende işyerimden izin alarak (binlerce teşekkür), bu güzel organizasyona katıldım.

Çok bomba şeyler öğrendim ama şimdi söylemek için vaktim yok ;) Fakat şunu bilmelisiniz ki, yakın zamanda "Escape from the Cage" daha çok okura ulaşacak inşallah. Amin!

Biliyorum siz müstesna takipçilerim, bu gibi, hayata dair pek ehemmiyetli bilgilerin barındığı, hem ilim irfan yuvası, hem de yeri geldiğinde ağlayacak bir omuz işlevi gören blogumu çok kişiyle paylaşmak istemiyorsunuz. (Yazar burda hem ironi yapıp hem de sitem etmektedir.) Ama fena mı olur, sizleri içine düştüğünüz derin kuyulardan çekip çıkaran bu blogdan başkaları da faydalansa, haa?

Neyse yakında her şey daha kıyak olacak. :))

Hatta dur bir takvim oluşturalım bu dönüşüm için. Hazır, önemli bir dönemeç olan yılbaşı gelirken, blogumun geçireceği dönüşümün de geri sayımı olsun bu.

31 Aralık günü lansmanımı yapmayı planlıyorum efem.

Hadi hadi hayırlara vesileee.... :D