19 Kasım 2011

Yolcu yolunda...

Kurudum kaldim lan... Giris cumlesi bulamadim ve beyin cufcuflanmasi yasiyorum ;) Her seyden once bir bilgisayarla oyle cok hasir nesir olmayali nerdeyse 3 hafta oldu, zaten bu yaziyi bile silgi boyutundaki iphone klavyesinden yaziyorum, o yuzden kisa keselim Aydin havasi olsun...

Oncelikle gecen yazimda bir ise baslayacagimdan bahsetmistim. Isime basladim ve ilk haftami geride biraktim. Bir is yerinde ilk hafta, iliski kurmakla, duzen olusturmakla, isi kavramakla ve gozlem yapmakla geciyor. Benim ilk haftam da farkli olmadi. Bu standart bir seydir ve bazi standartlar guzeldir...

Mesai saatlerim bahsettigim eylemlerle gecerken, son gunlerin en buyuk kabusunu mesai saatlerim disinda yasiyorum: Beylikduzu-Findikli guzergahi... 3 aktarmadan olusan bu yol icin her sabah saat 6.20 de uyanip, 6.50 gibi duraga cikiyorum. Dolmusa atlayip Avcilar metrobuse kadar gidiyorum ve bu yolculuk, ise gec kalip kalmayacagimi belirliyor. Cunku simdiye kadar Beylikduzu-Avcilar yolculugunun satandart bir zamana baglandigini goren olmamis. Bir bakiyorsunuz 20 dakikada gitmissiniz, bir bakiyorsunuz 1 saat olmus ancak variyorsunuz. Bende bu yolun ortalama 40 dakika surdugunu dusunerek bir standart oturtmaya calisiyorum. Bu yolculuktan sonrasi Metrobusle Cevizlibag'a uzanan bir mp3'e kitlenme ve Cevizlibag'dan Findikli'ya ulasan hayal kurma maratonuyla devam ediyor.

Kurdugum hayal, her zamanki gibi ustu acil bir Cadillac, Malibu'da bir ev ve dostlarla Palm Springs'de gezip eglenmek degil... Simdilik sadece, adam gibi bir yolu olan, merkezi sistem ya da dogalgazli, eli yuzu duzgun bi 2+1'e yerlesme hayalleri kurmaktayim.

Bugun sabah Ortakoy civarinda baktigimiz iki evi de eledikten sonra, yine seceneksiz kaldik. O yuzden sagda solda, bizim bir eve yerlesmemiz adina, adam gibi bir baglanti saglayaniniz olursa, iletisime gecmekten cekinmeyiniz ;)

Son olarak da, 27 Kasim'in "Escape from the Cage"in 1. yas gunu oldugunu belirtmek isterim. Gecen yil su zamanlara bakinca, bu blogun bana guzel bir pencere actigini goruyorum. Istikrarim icin kendimi kutluyorum ;)

Simdilik bu kadar...