27 Eylül 2011

"Inventing a job is better than finding a job..."

Hello Everybody.

Şu an o kadar keyifli bir şarkı dinliyorum ki, bunu sizlerle paylaşmadan edemeyeceğim. Karşınızda Gnarls Barkley'den Gone Dady Gone... Bir yandan dinleyin bir yandan okuyun.

Yakın zamanda, iş aradığımdan ve bu arayışın pek de mutlu gitmediğinden bahsetmiştim. Hala daha durumda bir değişme yok. Ama bugünlerde ruh halimi ayağa kaldıran çılgın bir iş projesi var kafamda. Tabii ki o projeyi buradan paylaşacak değilim, ama dünyanın güzellikleri benim lehime hizmet eder de, bu fikri hayata geçirebilirsem, emin olun ilk siz duyacaksınız.

Baktım ki hayatta olmak istediğim yerde değilim, son zamanlarda borç-alacak tablosu gibi sürekli değişen hayat felsefemi tekrar bi değiştireyim dedim. Yeni felsefem, Harvard'lı mezunların sloganı olan, "Inventing a job is better than finding a job". Türkçe meali, "Bir iş yaratmak, bir iş bulmaktan daha iyidir". Bu sloganı çok tuttum. Daha önce hiç hissetmediğim bir yıkıcılık hissettirdi bana. Öyle ki, sanki yer, zaman, mekan kavramları ortadan kalkıyor ve ben kendimi matrix'in o bembeyaz ortamında buluyorum. Kafamdaki çılgın projeyi hayata geçirmem için ihtiyacım olan her ne ise, ensemdeki jag girişinden zerk edilmişçesine sahip olduğumu hissediyorum. Bu gazla gidersem, mermeri delmem an meselesi...

Fakat şimdilik günlerim 9 metrekarelik odamda geçmeye devam ediyor. Bende kaçınılmaz olan bu bekleyişin askerliğini yapıyorum. Neyse, bu süreç içinde de hayırlı bir iş becerdim. İstanbul'da ikamet eden ablamın kısa bir süre kullanıp, tam da güzel giderken terk eylediği blogu Lifelong'u tekrar hayata geçirmesini sağladım. Güzel bir tasarım yaptık ve tekrardan yayın hayatına sunduk. Buyrun burdan bakın: Lifelong

Tekrar görüşene değin, şimdilik bu kadar.