15 Haziran 2011

Feeling Europe in Pictures...

          Beş, altı hafta kadar önce twitter'da, şu an kimin paylaştığını hatırlamadığım miniminnacık bir link görmüştüm. Evet o link, Çağdaş Evliya Çelebi'lerini arayan Hayalimdeki Avrupa adlı yarışmanın sitesine açılıyordu. Olay basitti: Hayalindeki tatili yazı, fotoğraf ya da video şeklinde paylaşıyorsun ve kazanırsan, geniş rotalı Avrupa tatili kazanıyorsun. "Ahhaaaaaaaa!" dedim hemen, "Tam benlik bi yarışma..." Ama ne yazık ki, hayat koşuşturmacası içinde debelenirken, bi oturup hayal kuramadım ki. 6 hafta önce üye oldum ama yarışmanın bittiği bugün, ancak içerik gönderebildim. Velhasıl, o kadar uğraşıp ortaya bir şeyler çıkartmışken, tabii ki bunu blogumda da paylaşmamazlık edemezdim. Hayatımdaki Avrupa'yı ancak böyle tasvir edebildim arkadaşlar, buyrun...




          Neyseki yarışma, sadece üyelerin oylamaları yada facebook beğenileriyle kazanılmıyor. Gayet ciddi değerlendirmeler yapacak iki de jüri var. Belli mi olur, bakarsınız kazanırım.

          Sağlıcakla kalın... ;)


          Sonradan gelen Not: Kazanamadım...