26 Şubat 2011

Yatmadan Önce 100 Photoshop Darbesi... Vol.1

Pazartesi gününden beri ofisin beti bereketi kaçtı wallaha yaw. Özellikle bu sabaha kadar, tek bir ilan, tek bir tasarım yapmadan, ofis ahalisi olarak oturduk durduk.

Neyse zaman zaman bu tarz boşluklar, bizler için güzel oluyo tabii. Bi yeniden başlatma, bi durup düşünme, araştırma, arşiv tazeleme fırsatı veriyor. Vicdanen tüm bu söylediklerimi yapmış olmanın rahatlığını yaşıyorum. Bunun dışında da, bilumum sosyal paylaşım sitesiyle haşır neşir olup, internetteki ilginç videolarla da zaman öldürdükmü, yapacak başka hiçbir şey kalmıyor.

Ben de "Allah boş duranı sevmez" diyerek, bir şeyler tasarlamaya başladım ve aklımın estiğince, hiçbir müşterinin, pençelerini tasarımımın içine sokmasına izin vermeden güzel güzel takvimler hazırladım. Ve bunları sizin beğeninize, paylaşımınıza açma kararı verdim :))

Bu çalışmanın adı "Ocean Time"
      Download


"Rainy Day"
       Download


 
"Alternative Months" ;)


Ve tabii ki, "Marilyn"...
    Download

Tasarımların kedini göstermesi için, oluşturduğum jpeg görüntüleri masa üstü takvimi haline getirdim. Ama Download linklerinden, jpeg versiyonlarına erişebilirsiniz. Hiç çekinmeden indiriniz, çıktı alıp, kapınıza bacanıza asınız. "Yok, şimdi çıktı mıktı kim uğraşıcak" diyorsanız bilgasayarınızda masaüstü yapınız. Ve her baktığınızda beni hatırlayınız... ;))


Post'uma biraz daha eğlence katmak adına, düzenlediğim ankete katılırsanız sevinirim.
Şimdilik bu kadar...